حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ساختمان حفاظ دیوار

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ
 

حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ساختمان حفاظ دیوار

 

حفاظ شاخ گوزنی یک نوع حفاظ ساختمان بسیار پرکاربرد و از جمله متریال و لوازمی است که در سازه های مختلف ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد و اهمیت بسیار زیادی در حفظ امنیت مکان مورد نظر دارد. حفاظ شاخ گوزنی از جمله حفاظ های نسل جدید به حساب آمده که به خوبی می توانند امنیت ساختمان ها و مکان های مورد نظر که در آنها این نوع حفاظ مورد استفاده قرار می‌گیرد، را تأمین نمایند. حفاظ شاخ گوزنی از یکسری میلگرد ساخته شده که این میلگردها دارای نوک بسیار تیز و برنده ای بوده، که در نتیجه با ترتیب و هارمونی خاصی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و تشکیل حفاظ شاخ گوزنی را می‌دهند. میلگرد به کار رفته در این نوع حفاظ به یکدیگر جوش خورده و بعد از آن که فرآیند جوشکاری به صورت کامل و اصولی انجام شد، برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی اقدام می‌شود و بعد از آن آماده استفاده و نصب بر روی دیوارها و مکان های مورد نظر می باشد.

میلگرد های به کار رفته در حفاظ شاخ گوزنی به گونه‌ای در کنار یکدیگر تعبیه می شوند که نوک تیز آنها به حالت خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته و هر کدام به یک سمت مایل می شوند که در نتیجه فردا سارق و یا مهاجم به هیچ وجه نمی تواند از این نوع حفاظ عبور کرده و حتی حیوانات مانند گربه نیز نمی توانند از روی دیوارها که برای آنها حفاظ شاخ گوزنی نصب شده است، عبور نماید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید اطلاعات مناسب در مورد حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت استفاده از این نوع حفاظ ساختمان کسب نمایید

این موضوع بدیهی است زمانی که ما یک حفاظ مناسب را برای ساختمان و یا بنای مورد نظر را انتخاب می کنیم، مکان مورد نظر امنیت بسیار بالایی خواهد داشت، با این حال هنوز بسیاری از افراد از روش های سنتی و قدیمی برای ایجاد امنیت و کار مورد نظرشان استفاده می کنند. به عنوان مثال هنوز برخی از افراد معتقدند که استفاده از شیشه خورده بر روی سطح دیوار مورد نظر این امکان را به وجود می آورد تا فرد سارق نتواند به مکان مورد نظر وارد شود، اما باید بگویم که به هیچ وجه اینگونه نبوده و سارقان به راحتی با استفاده از یک پارچه مقاوم از روی دیوار مورد نظر عبور کرده و به آسانی به آن سمت دیوار وارد می کردند و هیچ گونه سختی و مشقت برای آنها ایجاد نمی گردد. همچنین بعضی از افراد بر این باورند که هزینه زیاد برای تامین امنیت ساختمان از جایگاه ویژه ای برخوردار نمی‌باشد.

اما باید بگویم که این تصور نیز غلط است. چرا که در صورتی که سارقین بتوانند از روی دیوار مکان مورد نظر عبور کنند و وارد محوطه ساختمان شوند کار تمام بوده و به آسانی می‌توانند به مکان‌های مختلف در ساختمان نفوذ پیدا کند و در صورتی که مانعی فیزیکی و یک جسم تیز و برنده مانند حفاظ شاخ گوزنی بر سر راه آنها سد گردد تا حدود زیادی از سرعت آنها کاسته شده و همچنین مانع عبور آنها از دیوار مورد نظر می گردد. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در زمینه های مختلف، آدمی به فکر استفاده از حداکثر تجهیزات و امکانات برای ایجاد یک مانع محکم و پر قدرت فیزیکی در برابر هجوم سارقان و دزدان می باشد و یکی از این موارد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می باشد که در آن یک سری نرده ها و میلگرد های بسیار تیز و برنده وجود دارند که در حکم یک نیزه بوده و می تواند برای فردی که قصد عبور از این نیز را دارد ایجاد صدمات جانی بسیار زیادی کرده و حتی کشنده باشد. مسلما می توان گفت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با توجه به میله های فولادی که در آن به کار رفته است می‌تواند مشکلات و صدمات بسیار زیادی را برای افراد سارق و مهاجم ایجاد نموده و حتی آنها را از فکر تهاجم به مکان مورد نظر منصرف می نماید.

حفاظ های قدیمی که برای تامین امنیت ساختمان ها و مکان های مورد نظر مورد استفاده قرار می گرفتند از نظر بحث امنیتی و همچنین جلوه و زیبایی در سطح بسیار پایینی طبقه بندی می شدند. با توجه به همین موضوع و پیشرفت هایی که در زمینه طراحی و معماری به وجود آمده، در حال حاضر حفاظ های بسیار زیبا و با امنیت بالایی طراحی می گردد و در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله حفاظ های نسل جدید می‌توان به مدل هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لاله ای حفاظ نیزار و غیره اشاره نمود. در مورد طراحی حفاظ شاخ گوزنی باید بگویم که این نوع حفاظ از شکل شاخ گوزن الهام گرفته و در کشور عزیزمان ایران نیز به عنوان یکی از حفاظ های ساختمان بسیار پرکاربرد شناخته می شود. محبوبیت و کاربرد بالای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی تا جایی است که امروزه چیزی در حدود ۹۰ درصد حفاظ های تولید شده برای استفاده در ساختمان و مکان های مختلف از نوع شاخ گوزنی می باشد. هم چنین این نوع حفاظ بر روی اکثر دیوارهای کلانتری‌ها و ستادهای نیروی انتظامی کشور نیز نصب و تعبیه می گردد که خود نشان تامین امنیت بسیار بالای حفاظ شاخ گوزنی می باشد. در حالت کلی زمانی که حفاظ شاخ گوزنی بر روی یک مکان و یا دیوار نصب می گردد عبور از آن امری بسیار سخت و غیر ممکن می باشد و زمانی که یک سارق و دزد قصد تهاجم به مکان را داشته باشد و بر روی دیوار آن حفاظ شاخ گوزنی را مشاهده کند تا حدود زیادی از فکر تهاجم به مکان مورد نظر صرف نظر می نماید. چرا که از سختی عبور از این نوع حفاظ به خوبی اطلاع دارد. یکی دیگر از مزیت ها ویژگی‌های مثبت حفاظ شاخ گوزنی طول عمر و ماندگاری و راندمان بسیار بالای آن می باشد. چرا که حفاظ شاخ گوزنی بعد از آنکه به صورت کاملا صحیح و اصولی بر روی مکان مورد نظر نصب شد، هیچ گونه نگهداری و مراقبت ویژه احتیاج نداشته و همچنین با توجه به جنس متریال به کار رفته در این نوع حفاظ از طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد.

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید: 09194915895

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۸
حسن یزدانی